Mijn commentaar op deze workshop:
William, ik had de indruk dat je er niet van genoot. Misschien zit ik er wel helemaal naast, maar dat is mijn indruk. Je uitspraak is ook niet toppie...sorry.
In het theater mocht je van mij naar huis..Maar vanavond heb je er nog een fan bij. Aisata, ik vond dit echt heel krachtig, ga zo door!
Harm, als ik mijn ogen dicht doe hoor ik een ster, maar met m'n ogen open ziet het er echt niet uit.
Maresha, ik kreeg echt helemaal kippenvel toen jij dit zong...je hebt hevige concurrentie maar je was super, dus ik zeg: van mij mag ze door!
Maaike, ik luister dit liedje bijna elke dag, maar nu niet meer! Sorry, maar ik vond het echt barslecht!
Als ik jou zie, dan heb ik de indruk dat ik naar Marlies aan het kijken ben...Je hebt een mooie stem, maar ik vind dat je het net niet gehaald hebt.
Serge, ik vond dit niet slecht, maar ik kreeg er ook niet bepaald kippenvel van!!
Ik vond dit niet zo best, Ellen. Ik zie in jou niet het Idol van 2005. Sorry, maar ik vind niet door.
Raffaela, ik ben nooit fan van jou geweest, en dat ben ik nog steeds niet. Als je vanavond door gaat denk ik niet dat ik jou terugzie in de finale. Als jij Idols dit jaar wint, schaam ik me echt...