Ik heb 't vannacht nog effe teruggekeken toen ik terug was van de spokentocht van m'n werk. En ik heb toch weer genoten!
Oke, 't klopt dat we dit al zoveel gezien hebben andere jaren. Maar toch waren er wel weer kandidaten waarom ik kon lachen. En veel belangrijker: ook veel goede kandidaten. Meestal bij de eerste keer dat ze in beeld komen, weet je al of iemand wel of niet door zal gaan. Dat heeft idd dan niet met zang te maken maar vooral met uitstraling. Nu draait 't natuurlijk om 't zingen. Maar meestal is 't ook nog zo dat mensen met 'n goede uitstraling ook kunnen zingen en dat mensen waarvan je aan de uitstraling gelijk ziet dat ze geen popidool kunnen worden geen noot raak weten te zingen.
Ik vond die jongen met de enorme afro wel erg leuk! Had echt niet gedacht dat die pas 16 was!
En ook die Italiaan vond ik goed!
En m'n achternichtje Kim was er trouwens ook nog effe op!
Ze zat helemaal op 't laatst bij de mensen die doorgingen. Ze zeiden tegen haar dat haar uitstraling zo ontwapenend was. En net daarvoor zat Sjuulke. Die komt ook hier uit Venlo en is familie van Boris, winnaar van Idols 2.
Kim:
Sjuulke:
Trouwens de beelden waren idd weer erg druk. Maar ik ben eik niets anders gewend van de audities. Vond 't op zich wel mooier en beter weergegeven als vorige jaren. Toen hadden ze van die lange filmpjes waarin je alleen mensen zag dansen 3 minuten lang.