En ook naar het liedje dat je zingt. Op je 16de bv een nummer als "Natural Woman" staat ook wel een beetje stom. Kies dan een nummer dat wat meer bij je past. Niet van die nummers waarbij je een ouder iemand verwacht en dat dan door een broekie van 15-16 gezongen wordt die nog niets meegemaakt heeft.
En nee, ook geen Sesamstraat, KvK of Calimero, daarvoor ben je dan weer te oud
Dat van die jongen die Ave Maria zong, was wel zielig. Hij had echt een dijk van een stem voor zulke nummers, maar hoorde in het idols-plaatje gewoon niet thuis. Ik kon wel begrijpen dat Henk-Jan en Erik in de lach schoten, Jerney deed dat eerst ook maar wist zich te corrigeren. Maar echt netjes was het niet nee
Die muzieklerares die ook een nummer zong van Alicia Keys zong echt super. Echt een lekkere soulstem ala Anastacia.
Dat meisje met dat zwarte haar (beetje oosters zag ze eruit) die Killing me Softly deed, vond ik echt een goeie stem hebben. Ik vond het wel leuk dat ze erdoor was, ook al waren niet alle juryleden enthousiast.
En Herman weer terug.. Tja.. weinig over te zeggen. Uitstraling mist ie nog steeds, evenals een goeie zangstem. Zoals Henk-Jan al zei:'Jij een popidool? Nu niet en nooit niet.' Overigens kan ik ook niet snappen dat ie wéér zo voor l*l wil staan. Ik las laatst in een interview (volgens mij hier op de site) met Kevin, de puber met puistjes die Greased Lightning deed in Idols II), dat hij achteraf heel goed beseft hoe ze misbruik van hem hebben gemaakt zoals het optreden in de Arena. Maar schijnbaar vindt Herman het allemaal nog even leuk en snapt ie nog steeds niet hoe hij voor l*l staat.