Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Totaal aantal stemmen: 25
Poll gesloten: 7-03-2006, 11:49:13
Tutje of niet. Ze gaat toch wel winnen, en terecht ook!Ze was vandaag alleen niet zo goed, tot nu toe dan
Eindelijk!!!
ik denk toch dat Floortje gaat winnen, ze heeft zeker de mooiste stem van allemaal, en ook de meeste fans, ik ben het der ook wel mee eens dat ze soms een beetje tuttig overkomt, maar toch denk ik dat ze wint.
Negers of Negerinnen winnen geen idols in NL.Te weinig aanhang denk ik toch, dat nederland liever een blank persoon als idool ziet, een echte nederlander.. en ik zie in Floortje een idool !
Dat slaat echt helemaal nergens op! Alleen omdat ze een kleurtje hebben?Naah komop zeg.. 'een echte Nederlander' pfff...
Negers of Negerinnen winnen geen idols in NL.Te weinig aanhang denk ik toch, dat nederland liever een blank persoon als idool ziet, een echte nederlander..
Met die stelling ben ik het niet eens, Het maakt niet hoe je eruit ziet, of je nou blank of zwart bent, het gaat erom wat je kan of niet en, ik vind Angelique soms beter uit de hoek komen dan Floortje qua zang maar ook qua uiterlijk, en ik denk dat de finale zeker tussen Angelique en Floortje gaat.
ik vond dat liedje van 'Nog een kans' wel mooi! Hoe zei het zong, kreeg ik er kriebels van
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
978 gasten en 0 vaste bezoekers