Maar presenteren is natuurlijk ook nieuw voor haar, vinden jullie dat ze elke week wel een stukje beter wordt, en spontaner/ minder zenuwachtig, wat dan ook ? OF zijn er nog steeds veel mensen die tegen haar zijn als presentatrice ..
Ik ben nog steeds tegen haar als presentatrice.
Wij hebben vanavond de aflevering van gisteravond nog gekeken omdat we gisteravond niet thuis waren en Chantal ging in deze aflevering wéér vaak de mist in. Er waren momenten dat ze niet wist wat ze moest zeggen; "Dan gaan we nu de stemmen...euh... *wat moet ik ook alweer zeggen*..euh... opmaken!" en zo waren er nog meer momenten. Je KAN als presentator/presentatrice niet staan euh'en en even niet weten hoe je de rest van de zin af moet maken. Kan altijd een keer gebeuren, maar Chantal heeft het meerdere keren per uitzending en dat vind ik gewoon onkunde.
Evenals vorige week toen ze een 0909-nogiets nummer voor moest lezen. "Het nummer is 0900-nogiets." Op zo'n moment faal je als presentatrice, want mensen die niet kijken, maar luisteren, bellen wel naar een verkeerd nummer.
Zo ook de plaatsnaam van de winnaar van de bel/sms actie. Die woonde in Wormer ofzo. En toen dacht zij waarschijnlijk "Huh, die plaats bestaat helemaal niet?!" en zij maakte er "Wormer... euh.. veer" van. Ze plakte na 1 of 2 seconden die veer er nog aan, terwijl er toch écht Wormer stond.
Minpunt.. je moet als presentatrice geen dingen bij gaan verzinnen of denken dat de redactie het niet goed heeft.
En dan kan ze nog zo meeleven met de kandidaten of nog zo'n leuke uitstraling hebben, ze krijgt van mij gewoon een dikke 0 voor presentatie. Want.. professioneel is ze niet.